mandag 1. juli 2013

Manuelas sjokolade-cupcakes fra Møllerens

For en stund tilbake fikk jeg mail fra Møllerens om jeg kunne tenke meg å motta en goodiebag med Manuela sine nye kakemixer som selges i de fleste dagligvarer nå.Det sa jeg selvfølgelig ja til.Jeg fikk tilsendt begge sorter cupcakes og begge sorter frosting.Idag har jeg testet ut sjokolade-cupcakesene og sjokoladefrostingen.



Røren var enkel å lage og kakene ble luftige og gode på smak.De hadde også biter av sjokolade inni seg.


Det blir akkurat nok til ett brett,12 stk.


Klare til avkjøling.


Frostingen lages også enkelt og blir lett og luftig og enkel å sprøyte ut.Smaken på den fallt ikke i god jord hos noen her.Den ble for mektig og mørk.Og litt lite søt etter vår smak.Men smaken er som baken vet du ;)


Alt i alt ,en god cupcake-mix,men jeg foretrekker alikevel helt hjemmelaget og min egen frosting! :))




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar